Ingen finsmakare

Nu har jag fått sova lite och ska snart få hoppa in i duschen och göra mig klar för lite party. Alvin ska med så det blir inget jätteparty direkt men det är trots allt hans första riktiga fest. Ska bli skojsigt.

Älsklingen köpte med sig lunch hem från MAX. De har en ny burgare, de lux, som de hävdar typ att Sverige väntat på. Den kostar 10 kr mer än alla andra men smakade ungefär inget speciellt alls. Möjligen tyckte jag att dressingen smakade bearnaisesås blandat med majonäs men i min värld är inte det en direkt lyxigsmak. Det ska visst vara tryffel i såsen. Antingen hade de glömt den, misslyckats med receptet eller så är jag helt enkelt inte någon finsmakare. Vill i alla fall råda er att inte köpa just den burgaren (pappret var väldigt fint och lyxigt dock, såg ut som ett guldigt påskägg).

Nu är duschen ledig så nu ska jag bli Valborgsren.

Ha en skön kväll vid brasan!

Publicerat: 2011-04-30 @ 17:02:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!