Mitt 2010

Utlovade ju en årskrönika och det kommer nog det med men detta får räcka för nu.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket… Köpte hus, var gravid, födde barn och störst av allt ATT VARA MAMMA

Har du några nyårslöften?
Nej, tror inte det…

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, ganska många faktiskt… Linda & Linda & Sofia & Sofia till exempel

Vilka länder besökte du?
Kap verde, och så en kryssning till Finland

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
13 november så klart, Alvins födelsedag

Vad var din största framgång 2010?
Att bli mamma överträffar ju allt

Största misstaget?
Jag trodde ju ganska säkert att bebben skulle bli 2 veckor sen och komma på julafton men det var ju helt fel trott. Mer alldagligt så var det ju dumt (och opopulärt) att backa in med nya bilen i en sten.

Bästa köpet?
Huset så klart

Vad spenderade du mest pengar på?
Ja, själva huset var ju dyrast, i övrigt bebisgrejer

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det blir ju lite fjantigt detta men Alvin så klart

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Svarar Heroes of war bara för att P är så besatt av den

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Humörsvängningarna har varit fler än någonsin men i det stora hela har jag utan tvekan aldrig haft ett lyckligare år!

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske borde tagit det lite lugnare under graviditeten och borde absolut ha njutit mer av den och fotat magen mer för jag gillade att vara gravid och helt plötsligt var det bara klart (fast det som kom efter var förstås ännu bättre). Borde också ha sett till att äta ordentligt innan panikhungern slog till då den lett till lite väl många tårar.

Favoritprogram på TV
Greys Anatomy är den enda serie jag följt under året men gillar också att titta på Lyxfällan (bara för att få känna mig själv så lyckad), inredningsprogram och annat tidsfördriv. TV:n har funkat som bra tidsfördriv när jag inte orkade så mycket annat under hösten.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Älsklingen ordnade med frukost och tog ledigt från jobbet och tog med mig på shopping, lyxig lunch ute och sen god middag hemma. Bästa födelsedagen någonsin – att få bara vara med min lilla familj!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oexisterande. Har varit fokus på annat.

Den bästa nya personen du träffade?
Alvin så klart.

Publicerat: 2010-12-31 @ 16:35:45


1 kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh tack och detsamma! Det här året har varit över all förväntan :D Kram

2010-12-31 - 18:11:09 | URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!