Julia vs. Skogen 1-0

Lite mer ordning i huvudet nu. Har fått sova nästan 2,5 h nu på eftermiddagen och känner mig nästan som en människa. Och snart kommer älsklingen hem och firar helg! Har idag även lyckats epilera benen hjälpligt. Skogen som växt sen Alvin kom ut (och lite innan dess också för den delen för på slutet var det bra svårt att nå) kunde omöjligt överleva nyår. Har inte riktigt kommit fram till vad som kan bäras imorgon men något med strumpbyxor måste det nog bli och då är det inte snyggt med ull under. Alvin sövdes snarast av epilatorn så det var lugnt, däremot en svår uppgift att få bort allt då det fått härja så fritt. Kommer troligen behövas lite finjustering imorgon för att bli helt respektabel. I övrigt har dagen inte bestått av något nyttigt alls (fast jag tycker ju nästan man kan räkna sova som nyttigt). Bara suttit i soffan och gosat. Och mellan varven även skrivit lite på förlossningsberättelsens sista del, själva finalen liksom. Men det blir så långt och inväcklat, vill för framtiden ha med allt men vill samtidigt att det ska gå att läsa. Måste helt enkelt fixa lite till med den.

Nu funderar jag på att skriva ihop en liten årskrönika för 2010, det är ju sådana tider på året. Onekligen har 2010 varit det mest händelserika året i mitt liv (ja, bortsett från min egen födelse kanske). Kunde knappast trott när jag stog på min 30-årsfest på 12-slaget förra året att jag ett år senare skulle sitta i vårt hus med vår bebis. Galet. Men helt fantastiskt underbart.
Publicerat: 2010-12-30 @ 18:03:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!