Julen i sammanfattning

Dålig uppdatering under julen beror på några datafria dagar. Julafton var mysig med lunch hos mina föräldrar och middag hos P:s syster. Kändes konstigt att lämna familjen mitt på dagen på julafton men bara att inse att jag har en ny liten egen familj nu och vi firar på vårt sätt. Mytsigt var det i alla fall hela dagen och mysigt var det juldagen och annandagen. Då var det verkligen bara vi i vår lilla familj som myste hemma i mjukisbyxorna och tittade på film i två dygn. Gårdagen tog jag igen det som missades på julafton och umgicks med mina föräldrar hela dagen när P jobbade. Sen anslöt även han och vi åt en god middag tillsammans med mamma, pappa och min yngsta bror. Älskar att se dem med Alvin.
Publicerat: 2010-12-28 @ 12:23:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!