Spännande höstvecka i oktober

Jahaja. P är på grabbsemester i USA och jag och barnen är kvar här, lämnade åt vårt öde. Inledde starkt med trevlig lördagsmiddag hos vänner och sen en söndag i höstsolen.


Igår var det dagis och jobb och jag kom bara 10 minuter för sent till första mötet. Idag kom jag inte alls till mötet. Barnen har hållt sig friska sen i somras men igår eftermiddag var det givetvis dax. Man väljer ju sina tillfällen liksom. Alvin kom hem med 40-graders feber och var rätt ynklig (med all rätt) samtidigt som Vilmer var på ett strålande humör och ville leka och testa allt. Kände mig aningens otillräcklig och ensam men det gick ändå fint. Och nu verkar han tämligen frisk igen. Nu måste jag sluta skriva för att istället leka pajas medan Alvin filmar mig. Hans order. Min lag.





Publicerat: 2015-10-13 @ 10:50:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!