Bajs

Konstigt kanske, när jag väl skriver att bara skriva om bajs. Men alltså, lillfis börjar bli stor och idag bajsade han på pottan efter att själv ha sagt till att han ville gå för första gången. 

Vi har kört exakt noll minuter potträning här hemma. Han har i perioder gärna velat sitta på toaletten och "kissa", dock aldrig med något annat än torrt resultat. I förrgår ville han sitta på pottan och fick så klart det och kissade då väldigt stolt. Idag när vi tog av blöjan för att byta gick han själv och satte sig och var lika stolt denna gång över sin prestation (och ja, jag var rätt fjantigt stolt jag med). Sen vägrade han ha på sig blöja, jag var inte lika nöjd med det. Efter kissframgångarna i förrgår var det samma visa och det slutade med ett väldigt bajskladd på tråkiga ställen. Lät honom ändå slippa och poängterade tydligt att han måste säga till när han ska kissa och bajsa. Och efter någon timme sa han kiss och vi skyndade oss till pottan. Och han bajsade. Så nöjd kille och jag hurrade över fina små bajskorvar. Och han kan vara förlåten för att han inte sa rätt. Min stora, stolta lillkille!


På toan på Kolmården när han ville KISSSAAAAA på toan som brorsan. Utan resultat den gången. Och mycket handsprit gick det åt.
Publicerat: 2015-07-08 @ 23:18:51


1 kommentarer
Postat av: KRISTIN OCH HENNES GLIN | En blogg om brunsås och annat bra

Så söt! Vincent har börjat säga till när han vill bajsa dom senaste veckorna och några gånger har det faktiskt kommit bajs i toaletten och pottan men kisset är de lite svårare att känna tydligen ;)

Svar: Så coolt när man inser hur stora de blivit😍.

Inte för att jag är en så aktiv bloggare själv men vart har du tagit vägen?!? Du brukar ju vara flitig😊. Saknar dina inlägg!
Julia

2015-07-12 - 23:28:47 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!