Underbart beteende av nästan 4-åring

Passade på att göra ett snabbstopp hos frisören för att klippa luggen idag när jag och Alvin var och handlade. När jag var klar och betalde villa Alvin absolut klippa sig han med (vilken unge ber om det?). Jag var dock elak och sa nej eftersom han var hos samma frisör för två-tre veckor sedan och han helt enkelt inte har så mycket att bli av med. Alvin gjorde då det enda rimliga och la sig på golvet och sparkade och skrek "jag vilk klippa mig maaaaaaammaaaaaaa". Han upprepade sen detta inte mindre än två gånger på olika ställen i gallerian och skrek vidare hela vägen ut att han visst borde få klippa sig hos frisören. Hoppas han är lika entusiastisk nästa gång det är dags. Pjuh!

Nyklippt för inte alls så längesen. Om jag får säga.

I övrigt hade vi en trevlig shoppingstund. Faktiskt. Införskaffade bland annat outfit och presenter till piratkalas imorgon, yogamatta till mig (ny ide) och han var ett riktigt bra sällskap. Och tänk att han är så stor att jag kan sätta mig i en frisörstol (om ön bara några minuter) utan att någon annan måste vakta honom. Coolt.

Mottalande nog i en bebisgunga.
Publicerat: 2014-10-18 @ 22:49:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!