Jag finns!

Så vad hände? Vart tog jag vägen? Still here! Men dålig på att skriva.

Det är liksom fullt upp här, med livet i allmänhet, träning, dålig sömn, extremt tidiga mornar, jagande efter liten kille som klättrar på allt. Och gärna rymmer. Och mat som ska lagas och ätas och gräsmattor som ska klippas och kläder som ska av och på och sånger som ska sjungas och bråk som ska lösas och sommarplaner som ska göras. Ja, helt enkelt andra prioriteringar än bloggande. Har 3 månader (knappt) kvar på denna föräldraledighet och jag ska njuta varenda sekund. Just nu sitter jag dock med sovande, febrig Vilmer i famnen och funderar på vad som kan tänkas orsaka detta tillstånd. Tänder är ju kanske en rimlig förklaring, han stoltserar ännu bara med 1,25 framtänder (som en liten söt kanin) men fler är på väg och det sägs ju kunna leda till just feber. Fast möjligen är han faktiskt lite för mycket kamin för att det ska vara hela förklaringen. Nu ska jag i alla fall återgå till snosandet på min lilla bebis. Men på återhörande. Snarare.


Publicerat: 2014-06-16 @ 11:12:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!