Vardag

Vår nye lille kock är som en ny människa sen gåendet lossnade. Lite mindre klätterapa (men bara lite) och så mycket nöjdare. Och än så länge går han inte lika fort som han kröp så det är liksom lite mer tid att andas nu. Och som sagt, han älskar sin spis och står gärna där och pular.

Det här med att bara sova en gång går mest framåt men igår blev det ett litet bakslag då han somnade under köksbordet vid 10. Idag gick det prima men så sov han (och Alvin och föräldrarna) ända till kvart i 8 imorse! Gårdagens kalas var visst hårt och det blev riktigt stressigt imorse. Hoppas på en repris, alla var vakna vid halv 6 men lyckades på något vid somna om. Skönt och välbehövligt!

Och bara en vila ger längre vila också. Hann idag både träna (!), duscha, fixa lite och lata mig under nästan 2 timmar. Kan nog bli bra detta. 

Nu har fisen bajsat mitt under matlagningen (fy!) så jag ska ta mig an det innan det är dags att hämta hem Alvin.
Publicerat: 2014-04-07 @ 15:02:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!