Lyxproblem

Det är ett riktigt lyxproblem detta. Sitter i en solstol mot en varm vägg i lä. Vilmer sover i vagnen och jag väntar på att fröken Rut ska bli klar inne. Vi måste tydligen ha det väldigt skitigt för hon har hållt på 55 minuter längre än planerat. Jag har det i och för sig bra på alla sätt och vis, MEN det tar av min träningstid. Nu är jag liksom äntligen igång och kör men det måste ske när Vilmer sover och ju längre tid det tar innan jag får komma in, desto mindre blir sannolikheten att han fortsätter sussa sött ett pass igenom. Har inte planerat latdag idag men här sitter jag (visserligen angenämt) och latar mig. 


Publicerat: 2014-04-14 @ 13:30:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!