Fattigmanstacos (eller älsklingens underliga smak)

Älsklingen var lite hungrig (trots pizzamiddag). Så han gick till köket och hämtade en burk majs. I burken med majs blandade han i lite chips och barbequesås. Inte så lockande om jag får säga min mening. Jag har tackat nej alla gånger han erbjudit mig att smaka. Speciellt nu på slutet då han visat hur mysigt chipsen blandar sig med vattnet från majsen i botten på burken.

Älsklingen vill tillägga att svartpeppar är en viktig ingrediens som satte pricken över i:et. Sugna?

Publicerat: 2011-11-20 @ 22:28:09


1 kommentarer
Postat av: Sara och Liam

Vi är tillbaka med ny blogg och nya tag =)

Kram

2011-11-23 - 23:21:46 | URL: http://saratholson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!