Duktiga jag

Nu har duktiga jag ställt Alvin i förskolekö. Innan 6 månaders ålder så vi har minsann inte förlorat en dag i kötid vi!

För övrigt har jag mensvärk from hell och jag börjar på allvar fundera på att ta ut spiraljäveln för nu har jag haft mens sen i tisdags, alltså i en hel vecka, och det verkar inte avta en på ett tag (10 dagar höll det på sist) och gör dessutom ont hela tiden. Tycker mig minnas att det förr var i typ 5 dagar och då bara lite de sista dagarna och dessutom var det då bara första dagen som gjorde ont. Detta är inte kul.

Nu ska jag fundera på vad för duktigt jag ska bocka av på listan imorgon höll jag nästan på att skriva. Imorgon är det ju fotboll igen. Det får räcka som utmaning för dagen. God natt.

Publicerat: 2011-05-02 @ 23:25:30


1 kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Vi har också ställt Anton i förskole kö :)



Fy farao för mensvärk!

Har inte fått det än, tack o lov!

Längtar inte :P

2011-05-03 - 09:01:53 | URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!