Outlettat

Idag har vi simmat igen. Och smarta L hade med sig kameran så snart kan jag visa lite bra bilder. Hoppas jag, jag har ju inte sett dem ännu men någon borde ju ha blivit ok i alla fall. Efter simningen åkte vi till en klädoutlet i Sollentuna. Fanns massa barnkläder från Name It och så kläder från VeroModa, Only, Jack & Jones och så lite annat som jag inte minns. Lyckades bränna 1300 kr men med tanke på hur mycket jag fick för de pengarna så är jag väldigt nöjd. Kläderna till Alvin är i storlek 80 (och något enstaka i 74) och det känns ju bra att veta att han i alla fall inte behöver gå naken när han vuxit ut det han har nu (62 och 68). Sen köte jag lite tröjor till min älskling. Dels för att jag gillar att shoppa och det är svårt att motivera allt för många inköp till mig själv (blev bara en våtjacka och en kofta) och dels för jag tycker han är värd lite fint han med. Sen fick vi sitta i bilkö hem och Alvin var inte alls glad för det men sen han kom hem har han varit på topp och flaxat och garvat mest hela tiden.

Själv måste jag klaga lite, dels har jag så jävla ont i ryggen och det går aldrig liksom över, skulle behöva lite naprapat och mindre konstiga amningsvinklar tror jag. Och så har svampen kommit tillbaka på brösten så nu har jag tagit en kur till mot det. Har förhoppningsvis stoppat det i tid denna gång. Inget blodvite ännu i alla fall. Bara ömt som tusan. Blir troligen inte bättre av att Alvin vill äta hela tiden på nätterna och så somnar vi båda mitt i och då ligger han liksom och småsnuttar och stackars tutten får aldrig vila och torka. Till råga på allt har jag djävulsk mensvärk och så har det varit i typ en vecka. Den tar liksom inte slut utan har snarare blivit mer igen. Är det månne spiralens fel eller bara så det är när kroppen ska vänja sig? Ja, det var väl egentligen det jag hade att klaga på, i övrigt är vi rätt glada och nöjda här tror jag. Ja, bortsett från den där andra tråkiga saken med hälsan i min stora familj. men det är jag ju allt mer van vid om man nu kan bli det...

Någongång, inom en inte alltför lång tid, ska jag knåpa ihop lite om 3 saker jag funderat på. Det ena är namn och det andra är dop (fast inte alls i samma sammanhang) och det tredje är träning (eller kanske snarare avsaknaden av träning). Japp det kommer, lovar!

Publicerat: 2011-03-31 @ 19:51:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!