Minnet

Så har jag då äntligen avslutat arbetet med förlossningsberättelsen. Ytterligare en punkt att bocka av på min att-göra-lista. Jag måste ha en sådan lista nu för tiden. Minnet är så kort att allt som inte står på listan blir bortglömt. Måste till och med skriva upp att duscha och äta. Det enda jag minns utan listan är att mata och byta på Alvin (svårt att glömma, han har en bra alarmfunktion om det skulle bli för långe mellan gångerna). Sen brukar jag oftast minnas att det är dags att sova men det betyder inte nödvändigtvis att det verkligen blir sova.

Nu står det i alla fall mat till Alvin på listan. Sen ska jag ringa och ordna en barnförsäkring, göra oss redo för rolig promenad i isslasket med vagn och trassligt koppel och allt. Efter promenad ska jag starta lite tvättmaskiner, ska lyxa till det med rena lakan tänkte jag och så är det säkert något mer jag borde göra men som jag inte minns just nu.
Publicerat: 2011-01-18 @ 12:10:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!