Försäsongsträning

Tydligen så börjar min korpfotboll för höstsäsongen redan nästa vecka. För det första är jag inte det minsta redo för höstsäsong ännu. Jag vill ha massa mer sommar först. För det andra så är min kropp inte alls redo för någon fotboll övrhuvudtaget. Jag har ju bara levt i hamocken och käkat grillat och druckit en massa cola hela sommaren. Det får man minsann inga fotbollsben av. Som tur är har det ju i alla fall blivit en och annan promenad så arslet har fått röra sig några meter i alla fall och inte att förglömma alla hundra miljarder gånger jag fått resa mig upp från soffan (suck) för att hämta tillbaka en flyende Alvin som klättrat in i öppna spisen (inte när det är eld i den så klart!) men jag är osäker på om det kan räknas som försäsongsträning?


Någon i familjen som har koll på bollar i alla fall. Alvin kanske kan hoppa in istället för mig? Fast han ser snarast ut att aspirera på målvaktsposten...

Publicerat: 2011-08-12 @ 15:48:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!