Vilmer vill också

Vilmer vill ju inte vara sämre han utan förtjänar (så klart!) att nämnas han med. När vi pratade om att Alvins fotboll börjar på onsdag och Vilmer förväntansfullt frågade "Vilmer också spela fotboll?" (och tittar på en med bedjande underbara ögon) och jag måste svara (måste för att han som får gå är aningens motvillig men kan mutas med att det bara är för stora barn) att "nja, snart, när du blir lite större får du också det" och han då ställer sig upp i soffan och tittar ner på mig och säger "Jag är stor, titta, stor. Jag också spela fotboll", ja, då inser man ju att han faktiskt är ganska stor (bara inte tillräckligt för att spela fotboll).

Kan också!

Han var för övrigt för en dryg vecka sedan på dagen lika gammal som Alvin var när han blev storebror. Konstigt det för nog tycker jag att Vilmer känns väldigt mycket mindre än vad Alvin gjorde då. Eller är minnet så kort?

Stor och liten.
Publicerat: 2015-08-24 @ 22:45:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!