Biodejt

Idag är det dagen jag skrev om för några dagar sedan. En vecka innan ettårsdagen. Väldigt konstiga tanke. Allt efter idag är liksom lika mormorsfritt för båda barnen. Sjukt konstiga tanke.

Dagen har i alla fall varit en mycket trevlig dag. Vilmer lämnades oväntat överlycklig till farmor (han kastade sig bokstavligen från min till hennes famn så fort vi kom dit) när P jobbade och jag och Alvin gick på bio och åt hamburgare (enligt hans önskemål). Så skönt att få lägga lite tid och uppmärksamhet bara på honom och så häftigt att upptäcka (igen) hur stor och klok han är. Jag visste ju redan det men det blev liksom extra tydligt. Måste se till att det blir en repris om inte allt för lång tid. Tror det kan vara nyckeln till mindre svartsjuka och bättre tålamod. Och lite bättre tålamod skulle många i familjen må bra av om många hade.


Publicerat: 2014-03-23 @ 22:17:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!