Källarfix

Jag målar och spacklar och bygger och varvar känslan av att känna mig väldigt händig (bara av att ens försöka) med en känsla av att vara ute på väldigt hal is (jag har ju liksom ingen koll på vad det egentligen är jag gör). Snart kommer morfarn och umgås med Vilmer så kanske faktiskt kan få något gjort idag. Men väggen jag lite enkelt skulle smälla upp en tapet på (har aldrig tapetserat tidigare) var visst tvungen att spacklas (jo, det kom jag fram till alldeles själv) och förnuftet vann över viljan att bli klar snabbt så nu måste jag invänta torktiden 7-10 h! Vad tusan, inget för en otålig det här inte...

Publicerat: 2013-09-09 @ 11:04:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!