Sömn

För framtida jobbiga stunder vill jag notera att nätterna till i söndags och måndags sov Vilmer 5 h i streck och sen 3 h. Ett rekord som heter duga. Man skulle kunna tro att det sakta skulle bli lite längre mellan amningarna, istället gick det från 2-3 h till 5 men jag klagar icke. Sen sov han i princip hela dagen igår och natten till idag var lite mer normal. Jag lever dock på hoppet om en repris, det som hänt 2 gånger kan ju rimligen hända igen.

Och så är det ju så här, att oavsett dålig sömn eller inte så kan jag inte annat än älska varenda sekund med denna kille. 4820 g och 57 cm igår, 7 veckor och 2 dagar gammal igår.

Publicerat: 2013-05-21 @ 21:32:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!