Aj!

Har 2 nätter i rad tvingats ta bricanyl för att få stopp på sjukt onda förvärkar. Vaken i 3 timmar i natt på grund av detta. Hade sen tidigare ett läkarbesök inplanerat idag. Undersökning visade på mjuk men bevarad tapp och bebis ligger med huvudet välplacerat men inte fixerad. Allt lugnt än så länge alltså vilket känns väldigt skönt. Ska ju slå mitt graviditetslängdrekord imorgon och nu borde jag väl kunna fixa det? Kändes dock inte så i natt så vi får väl se. Även om jag inte vill att den kommer nu så måste jag erkänna att det känns lite surt att ha då ont utan att det direkt lett till något. 4 veckor till med denna smärta (och ovissa väntan, att aldrig veta när) känns just nu omöjlig! För att inte tala om hur 6 veckor skulle kännas...

Magen har för övrigt sjunkit betydligt på sista dagarna:

Publicerat: 2013-03-06 @ 21:06:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!