Nov. 16, 2012

Det är allt bra mysigt med nån som ligger inne i ens mage och sprattlar. Inte alltid så lätt att somna när man blir boxad innifrån men ändå mysigt. Och nu har P känt det också. Tur var det för vi höll nog på att bli galna på varandra. Jag på att han dels haft noll tålamod och lagt handen på magen i typ 3 sekunder innan han tagit bort den och suckat att det inte känns på utsidan fast jag till och med sett buffarna utifrån. Han på att jag 100 gånger per kväll ryckt tagit i hans hand och sagt nu. Nu känns det. Och sen har han inte alls känt något (av ovan nämnda anledning). Men i tisdags på Alvins födelsedag fick P hälsa även på sitt andra barn.

Annars fortlöper väl det mesta, över halvtid nu, igår kontrakterades vikarie för mig (så skönt att veta att det är på G) och magen har gjort ett stort skutt i storlek. Tyvärr har även sammandragningarna blivit fler så imorgon blir det läkarkontroll men jag hoppas det inte ska ha påverkat något på insidan.

19+5 (i tisdags):

Publicerat: 2012-11-16 @ 11:04:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!