Trötter

Det tar onekligen på krafterna att börja på dagis. Alvin har varit redo för sängen redan vid 5-tiden både igår och idag men hans (elaka?) föräldrar har peppat honom vaken i 2 timmar till. Allra mest verkar inskolningen dock ta på föräldrarnas krafter för jösses vad trött jag är nu. Idag har jag förvisso gjort höstpremiär på jobbet då P var med på dagis idag. Tröttsamt även att jobba alltså.

Imorgon ska jag se om jag möjligen får lite tid till lite längre tankar om dagis. Det är mycket nytt som ska smältas och var gör man det bättre än i bloggen?

Publicerat: 2012-08-08 @ 22:17:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!