Tjoho!

Igår morse efter en natt då Alvin varit vaken till och från mellan 2 och 4 skulle jag skriva och beklaga mig. Det orkade jag dock aldrig. Var under hela dagen på allvar orolig att jag skulle somna så fort jag satte mig.

I natt har Alvin sovit hela natten, han somnade 20 i 8 och sover fortfarande, i sin egen säng! Han har vaknat till 2 gånger och blivit omstoppad men vi har alltså haft sängen för oss själva. Utan en snurrande, sparkande och ganska stor platsupptagande filur. Det är overklighetskänsla på den!

Fast nu blir jag nästan lite ledsen i ögat för även om sängdelandet stör nattsömnen ganska mycket så kan man ju snosa och mysa ganska mycket när han är så nära. Och myset blir det ju lätt abstinens på nu när dagis kommit in i bilden. Ser dock ändå detta som något väldigt positivt, man blir så mycket roligare när man fått sova så nu kan jag ju lägga all min nyvunna energi på de (vakna) timmar på dygnet när vi är tillsammans!

Publicerat: 2012-08-21 @ 07:11:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!