Antal timmar jag sov i natt:

Ganska exakt 4 (med typ 3 avbrott).




Ja, så det blir en tidig kväll ikväll. Men man får kanske skylla sig själv om man sitter uppe med sina gäster till klockan 3 och när man fött en son som vaknar vid 7. Det var P:s tur att få sovmorgon så efter frukostgröten packade jag ner Alvin i vagnen och tog med mig honom och hunden på en nästan 2 timmar lång promenad. Det var väldigt tomt ute så dags en söndagmorgon kan jag meddela. Det var också väldigt kallt så dags men sen sprack det upp och då började folket krypa ut ur sina gömslen och vi var klädda för typ vinter och andra gick i kortärmat. Nu har det i alla fall regnat och åskat i typ 4 timmar så det är nog höst trots allt så det var minsann jag och Alvin som var rätt klädda. Eller något.

Nu ska jag göra mig nattklar.

Publicerat: 2011-09-11 @ 21:33:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!