Update

På väg hem från mina föräldrar. Båt upptagen ur sjön idag, igår var vi på anhörigmöte med mammas läkare hela bunten. Inte så kul ämne men bra att få höra lite fakta och att alla syskon fick litet tillfälle att prata av sig. I torsdags var det roligare sysslor. Teammöte på jobbet med efterföljande middag på Fridays och efter det Zpanska flugan på Chinateatern. Riktigt rolig faktiskt och helt klart sevärd. Var lite rädd att det skulle vara väldigt mycket fars (som det som går på TV4 hela somrarna och är skittråkigt) men inte alls. Och när jag kom hem hade Alvin sussat utan avbrott sen klockan 7, en sådan kväll har då inte inträffat när jag varit hemma. Sen vaknade han så klart när jag gick och la mig och krävde att få sova med mig. Men ändå, skönare med lugn kväll än inget alls och efter att ha varit borta en hel dag och kväll var det då ganska mysigt med lite gos.

Nu är vi hemma på vår gata och jag förväntas visst hjälpa till med urpackning...

Publicerat: 2011-10-15 @ 16:50:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!