Jag finns fortfarande

Oj, oj, det har varit lite mycket. Med jobb och barn som vill ha underhållning och nya telefoner som inte alltid funkar och min mamma som visst inte mår så bra och ja, sådant där allmänt att fixa med. Äpplen som ska plockas, mos som ska kokas, ben som ska rakas, tvätt som ska tvättas och son som ska nattas. Så datorn har hör och häpna inte startats sen i torsdags. Tur att jag har nya telefonen så att jag kan hålla mig uppdaterad ändå. Men skriva det har jag inte kunnat för jag får bara felmeddelande. Synd för er för jag hade en snygg bild på soffan att visa.

Nu ska jag leka ekonom (eller möjligen gå in i min yrkesroll, beror på hur man ser det) och hjäpa en kompis att värdera ett företag hon fått möjlighet att köpa. Herregud. Litar folk på att jag kan ge bra råd i sådana frågor? Läskigt värre men lite hedrande. Hoppas att jag inte sätter henne i knipa med mina råd.

Publicerat: 2011-10-09 @ 16:43:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!