Alla gillar inte värmen

Sommaren är tillbaka. Nu är det så varmt att vi inte ens orkar vara ute. Men det känns bra i kroppen med sol och värme ändå. Så det så.

Stackars hunden dock, han verkar mest vilja krypa ner i källaren och stanna där tills det är snö igen. Promenad var tydligen inte alls kul. Jag som trodde jag var en snäll matte när jag föreslog långpromenad hela familjen. Anade inte då att det var SÅ varmt.

Nu dags för lunch ute i hamockens skugga. Om jag får bestämma. Fast det vet vi ju alla att det är Alvin som regerar här hemma så vi får väl se vad han säger om saken.

Publicerat: 2011-06-28 @ 12:34:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!