Semesterfirar

Shoppingdag idag. Det var inte riktigt meningen men det ju oftast då det blir som bäst. Kom hem med en del presenter. Jag väljer att kalla det presenter för det låter ju så mycket festligare då. Pappan fick 2 tröjor i present. Huset fick en ny solcelsslampa till verandan i present. Sonen fick fina bokstäver i trä att sätta upp på dörren in till hans rum. Föräldrarna fick ett badmintonset att leka med ute på baksidan någon gång när sonen sover (när nu det skulle hända) i present. Mamman fick en svart klänning i present. Och slutligen inhandlades 1-årspresent till Isabelle som vi ska till på lördag. Det var den presenten som var själva orsaken till min shoppingpromenad. Ja, det och att jag lämnade in en sked som Alvin fick i doppresent på gravering (själva gravyren ingick också i presenten men hanns inte med innan dopet) samt att jag äntligen postade alla tackkort för dopet som jag äntligen färdigställde igår. Efter att ha gjort en hel massa ordentligheter som var tvungna att göras de två senaste dagarna är jag mycket nöjd och känner nu att jag kan ha semester på riktigt. Fast något måste gått lite fel med semesterplaneringen någonstans för ingår det inte att man får sova ut när man har semester????

Publicerat: 2011-07-12 @ 20:22:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!