Snö

Hur mycket ska det egentligen snöa. Jag blir galen och helt isolerad. Världens projekt att bege sig iväg med bilen för att inte tala om hur svårt det är med barnvagnen. Känner att det blev en hård start det här på mammalivet. Minus 10 grader och massor av snö var och varannan dag. Inte lätt att lära sig att köra barnvagn med de förutsättningarna. Har helt lagt ner att försöka gå med vagn och hund. Vid hundpromenader får Alvin sitta i sele på min mage innanför min jacka. Tur att han fortfarande är så liten men det är rätt tungt ändå. Och man blir lite instabil och jag blir rädd att halka. Och hunden skulle vilja gå så mycket längre än vad jag förmår.

I vanliga fall, och egentligen nu också, gillar jag snön, så mycket ljusare ute och mysigt men nu tycker jag nog att det räcker för att tag.
Publicerat: 2011-01-05 @ 12:03:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!