Återbesök

Skulle på återbesök hos barnmorskan idag men de ringde imorse och sa att hon var sjuk. Frågade om jag ville träffa vikarien eller vänta till nästa vecka men jag kände att jag nog gärna ville träffa "min" som vart med hela graviditeten. Fick ny tid nästa måndag för det känns inte som någon brådska. Känns som om allt är i sin ordning även om känslan inte är exakt den samma.

Nu har jag ju i alla fall dagen fri. Funderar på en promenad till Mio för att köpa sko- och hatthylla men undrar om jag får med mig det hem på vagnen eller om jag i sådant fall måste försöka få fram bilen. Skulle även vilja ge mig på jakt efter ett babygym till Alvin, märker hur han allt mer tittar efter saker, flaxar med armar och tror att han skulle tycka det var kul. En sådan utflykt kräver dock bilen så får se om latheten eller aktiveringslustan vinner.
Publicerat: 2011-01-03 @ 13:51:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!