Bättre sent än aldrig

Nu har jag och Alvin kommit hem från mina föräldrar. Så fick mamma gosa med honom ändå, även om det blev en dag för sent. Hon verkar i alla fall nöjd med födelsedagen, men påpekade att de saknade oss så mycket och att alla frågat efter oss (eller mest efter Alvin). Så besviken att jag missade det men, men, ingen idé att fundera på det mer. Som sagt fick hon i alla fall en bra dos idag och Alvin trivs verkligen hos både mormor och morfar (och farmor och farfar med för den delen). Min yngsta bror som till vardags pluggar i Umeå var också hemma så han lekte en del med Alvin han med. Älskar verkligen att se min familj med Alvin. Och mina bröder som ska bli Alvins faddrar (tillsammans med P:s syster) håller för fullt på att planera en sång att framföra på dopet. Om någon har ett tips på sång så mottages det mycket tacksamt. Vill inte ha en alltför vanlig som liksom alla har på dop men självklart en som passar till just dop.

Nu ska vi slappa lite i soffan och bestämma om vi som planerat ska åka till Dalarna imorgon eller om vi skjuter på det tills på fredag för att hinna vila upp oss ordentligt.

Publicerat: 2011-04-20 @ 20:59:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!