Uppassad

Återigen tillbaka i soffan. P är och handlar middag och lite annat. Vankas Tacos. Tur att jag har den mannen som passar upp på mig när jag själv ligger här som en strandad säl. Fast det är klart, lite ansvar för mitt tillstånd har ju även han.

Vi hade precis vår hantverkare här nyss. För besiktning/genomgång av det bygge vi haft pågående under cirka 2 månader. Nu är det äntligen klart. Återstår lite småfix som de nu ska göra och han tittade på mig och sa att han insåg att det är viss tidspress. Och ja, det är ju det, vill inte gärna bo i byggarbestplats med nykläckt bebbe. Hoppas verkligen de hinner klart innan fast hoppas samtidigt att bebben också snart är klar...
Publicerat: 2010-11-07 @ 18:40:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!