Det ryms mycket i 4 kilo bebis

Alltså, det här med bajs. Hur mycket kan det rymmas i en 4 kiloskropp egentligen? 2 dagar i rad har jag fått väldigt mycket på mig (urk) och även idag var mängden helt enorm. Inte konstigt att Alvin skriker och har ont i magen då det är på väg genom systemet. Det är i alla fall tur att han är så underbar så man kan skratta åt bajset (min humor har uppenbarligen förändrats sen jag blev mamma).
För övrigt är han för söt vår son, när man lipar åt honom lipar han tillbaka och skrattar. Vilken fantastisk liten varelse vi fått till!!!
Publicerat: 2010-12-28 @ 18:10:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!