Höst

Är inte så bra på att ta mig tiden här fast jag vill. Vet ju att det är så kul att kunna titta tillbaka. Igår blev det gungpremiär för lillfis. Fyndade en helt ny PoP skaloverall till honom och när han äntligen var välklädd fick han vara med och leka i parken. Uppskattades av alla inblandade och inser att bebisgungan i trädgården ska justeras så den går att använda. Och så ska nog den nya storbarnsgungan upp så Alvin får gunga han med.

Idag är det tydligen höst på riktigt, eller nästan vinter då det faktiskt knappt var plusgrader imorse när Alvin skulle iväg. Så fram och på med ullunderställ och fleecebyxor. Mössan åkte på redan i måndags. Och idag har jag varit en sväng i Blocks och köpt på oss vantar, vinterskor och annat varmt till barnen. Lite mysigt tycker jag allt att det är.


Publicerat: 2013-09-25 @ 13:35:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!