Underhållning

Loppisfyndat garage, gräsklippare, lastbil och skottkärra till Alvin för ynka 80 kr. Succé redan nu och en ännu bättre investering om de imorgon lyckas underhålla Alvin i de 5 timmar P ska jobba. Inte så troligt kanske men jag har inget bättre att komma med (antar att storhandling på Coop inte går hem) så jag lever på hoppet. Hoppas också på att SMHI:s väderprognos stämmer bättre än YR:s för om inte kommer de nya leksakerna inte ens få en chans.

Fasiken, blir trött bara av att tänka på morgondagen men efter att Alvin sovit borta i 2 nätter känns det som att jag faktiskt får stå mitt kast och leva upp till ryktet som tvåbarnsmor åtminstone i några timmar.

Publicerat: 2013-05-25 @ 22:31:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!