Nya rutiners för- och nackdelar

Det är väldigt positivt att våra nattningar sen dagvilan togs bort går på ca 10 minuter. Det känns dock som om det är jag som får ta alla nackdelarna (trött Alvin att underhålla på eftermiddagarna efter dagis fram till middag och han verkar vakna tidigare på morgonen vilket ger mig mindre sömn och mer tid att fördriva innan vi ska till dagis). Eftersom det är P som nattar är vinningen störst för honom och det är ju lite orättvist. Jag får glädja mig åt att få se min kära sambo lite mer på kvällarna och han är dessutom betydligt gladare efter 10 minuter än efter 1,5 timme i sovrummet. Dessutom får jag lite egentid med Alvin på morgonen eftersom Vilmer sover då, har dock lite svårt att se det positiva i att han sover och jag måste vara vaken men jag kanske är knusslig jag...

Publicerat: 2013-05-28 @ 08:30:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!