Miraklet

Svårt att tro kanske men jag hoppas att detta svarta trassel kommer göra många i vår familj mycket nöjda(re).

En babybjörn miracle. Nu har jag burit tillräckligt i vår gamla ärvda sele utan ryggstöd. Ergon med spädbarnsinsats är jag inte alls nöjd med. Den funkade jättebra när Alvin var större och för längre promenader. Spädbarnsinsatsen är bara krånglig och varm och den tar stor plats och är ganska omöjlig att sätta på och ta av sig själv. Det jag behöver nu är en sele man lätt kan ta av och på, som man orkar bära närmre 5 kilo bebis i och som tar liten plats i väska/vagn. Och jag behövde den verkligen NU. För här bärs det mycket. När den stora behöver middag klockan nu och inte när den lilla behagat somna, när det inte uppskattas att ligga i vagnen när jag bara handlat hälften eller när storebror inte lekt klart ute ännu och när man bara vill vara nära nära och vaggas till söms. Eftersom jag använt classicen massor nu med nöjd bebis (och storebror) men onda axlar och svank som följd känner jag mig säker på att denna är lösningen. Om den avlastar bra vill säga. När det blir för tungt vilket jag hoppas dröjer tar vi fram Ergon igen.

Publicerat: 2013-05-17 @ 14:42:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!