May. 31, 2013

När jag skrivit om Vilmer 2 månader kom jag på att det ju är nu det kommer att löna sig att jag faktiskt dokumenterat Alvins framsteg varje månad. Nu kan jag ju titta tillbaka och jämföra. Och då kan jag bland annat läsa att Alvin kunde vända sig från mage till rygg 2-månader ung. Det kan inte Vilmer. Eller så kan han det, jag vet inte för han har aldrig ens fått försöka. Gångerna han ligger på mage är lätträknade och jag måste väl kanske bli lite bättre på att öva sådant som övas bör så stackars Vilmer inte hamnar helt på efterkälken. Till hans fördel har han redan gjort IKEA-premiär. På självaste 2-månadersdagen. Det gjorde inte Alvin för ens han var 2 månader och 4 dagar. Ni hör ju, Vilmer är såååå före på de viktiga punkterna.

Publicerat: 2013-05-31 @ 07:56:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!