Full rull

Pustar äntligen ut i soffan. Var iväg hela helgen, besök hela dagen i måndags, ensam med barnen i tisdags och på middag hos min bror hela familjen på kvällen. Besök hela em och kvällen i onsdags, trevligt hos Therése igår, besök på kvällen, inne i stan hos en kompis i dag på dagen och sen ett tredje grillbesök nu ikväll. Blir ju trött bara av att skriva det!

Saknar lugnet i soffan med bara Vilmer om jag ska vara ärlig. Besök kvällstid har inneburit sena kvällar för Alvin och då blir det intensivt (men skönt så klart att vara hela familjen mer än bara några timmar så klart). Och inte har jag hunnit skriva om Vilmer 3 månader (vilket jag verkligen vill för det har hänt massor!). Får ta mig tiden imorgon. Då blir det hemmadag och packning, på söndag drar vi till Västervik.

Det är stressigt med semester vill jag lova:)

Fina killar inför bror 1:s bröllopsfest i lördags:

Publicerat: 2013-07-05 @ 22:19:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!