Framsteg

Provade vanliga jeans idag och kom i dem! Tänk vad lite kan göra en glad. Vågen är faktiskt också tillbaka på start även om konsistensen och formen på det mesta är annorlunda. Nu måste P hjälpa mig att hitta fram lådan med resten av mina vanliga kläder. Troligen blir det bakslag då men man får tänka noga på vilka byxor man provar så man slipper bli besviken.

Kan också bli bakslag när resultatet av mina amningscravings ger sig till känna. Sötsuget är enormt! Och har fortfarande grymt ont i svanskotan sen förlossningen (den måste fått sig en rejäl smäll vid den snabba utleveransen) så känns som det kan dröja innan det blir några längre och raskare promenader.

Publicerat: 2013-04-15 @ 14:16:46


1 kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Mitt sötsug är också ENORMT! Tänker på glass, lösgodis och kakor mest hela tiden hehe. kommer inte i några byxor ännu och fortsätter det så här lär jag aldrig komma i dom igen höhö ;)

2013-04-15 - 14:27:11 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!