Sparkad (och kittlad)

Jag har ju känt små fladdriga rörelser och lite luftbubblor i magen i mer än 5 veckor. Det har dock varit väldigt odistinkt och oregelbundet och varje enskilt tillfälle hade lika gärna kunnat vara något annat, men antalet gånger har fått mig att inse att det inte gärna kunnat vara något annat. Nu i helgen, både i lördags och söndags har jag känt riktiga sparkar och buffar, första gången säkert 30 minuter i streck och nu råder ingen tvekan. Det ligger en liten filur därinne och gör volter och karatesparkar. Så mysigt och efterlängtat. Men det kittlas.

Publicerat: 2012-10-29 @ 07:07:42


2 kommentarer
Postat av: Elinor

Åh det e mysigt när man börjar känna buffarna. Just mu

2012-11-01 - 19:43:42 | URL: http://theredishfox.blogg.se
Postat av: Elinor

Men suck.slant med tangenterna. Det är som sagt mysigt när buffarna kommer. Nu börjar dock jag känna mig färdig med att vara gravid. Märks att d börjar bli ont om plats där inne.

Vilket datum hade ni bf?

Hoppas att du mår bra! Kram

2012-11-01 - 19:46:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!