Borta

Jag vill verkligen inte klaga på Alvins dagis för på det stora hela är det väldigt bra och Alvin ger det högsta betyg genom att ständigt vara på väg dit när man frågar. Men nu är jag faktiskt ändå lite besviken. De senaste dagarna har följande försvunnit:
#ett par överdragsbyxor (återfunna efter en och halv dag)
#ett par ullstrumpor (saknas fortfarande)
#ett par mjukisbyxor (saknas)
#en halsduk (återfunnen)
#två par vantar (hälften återfunnet)

På köpet har vi fått ett stycke lila vantar och ett par knallrosa strumpor (allt återlämnat).

Är det jag som är kinkig som tycker detta är lite väl mycket?

Publicerat: 2012-10-23 @ 18:55:46


1 kommentarer
Postat av: Elinor

Haha men hej!!

haha jag tänkte inte på å skriva att jag är igång igen. Jag har fått en iPad så det är lite lättare att blogga igen!

Neh fy sammandragningarna är inget att leka med! Blev sjukskriven 25% från v23 pga sammandragningarna. Tack å lov har tappen visat sig opåverkad men eftersom att jag fick samma problem förra grav fast mkt senare, så ville läkarna inte chansa. Så nu jobbar jag bara 75% vilket funkar kanon för det mesta.

Jag är nu i v29 :) så det börjar närma sig!

Hur går d med Alvin? Jag har inte läst Din blogg p ett tag. Förstår han att det är em bebis på G? Matilda säger till alla att "mamma hat en bebis i magen" men sp mycket mer än så förstår hon inte. Hon har känt den röra sig å så. :)

Nu ska jag lägga till denna bland mina bloggar så nu jäklar ska jag läsa ikapp! :) hoppas att du slipper fler onda sammandragningar!

Kram på dig!

2012-10-23 - 20:45:10 | URL: http://theredishfox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!