Årets första

Årets första (ok, andra också) glas julmust har precis slunkit ner. Egentligen tycker jag att det är lite fuskigt tidigt men när P kom hem med ett fyrpack (ojoj vad jag ska frossa i helgen) som överraskning till mig kunde jag ju faktiskt inte låta bli. Och så gott det var! Skulle möjligen kunna tänka mig att byta ut mitt colaberoende mot julmust. Från en last till en annan liksom, men jag antar att det är bara bra att skippa koffeinet. Vilken alldeles utmärkt ursäkt!

Glas nummer 3:

Publicerat: 2012-10-19 @ 21:02:17


1 kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

nu blev jag sugen på det också haha ;)

2012-10-21 - 12:36:25 | URL: http://kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!