Delade meningar

Min favoritsysselsättning 02:20-05:20
Personligt meddelande till min son: obs! detta gäller varje natt och även 04:00-06:30

1. Sova
2. Sova
3. Sova (åtminstone att få slumra och vila ögonen litegrann)

Alvins favoritsysselsättning 02:20-05:20 och för all del även 04:00-06:30 om vi istället tar gårdagens natt som exempel

1. Sprnga runt och hoppa i sängen (lätt att hålla mig för skratt)
2. Öva på nya ord högt och tydligt (ganska lätt att hålla mig för skratt även om det låter rätt sött på sina håll)
3. Testa om man kan stoppa in nappen i munnen med hjälp av fötterna och skrika förtjust varje gång det funkar
Trumfkort (När mamman ignorerat alla försök till lek och bus i 2 timmar): luta sig fram och pussa henne på munnen, le stort efteråt och säga puff puff och sen göra om det. Igen och igen och igen. (Ganska svårt att hålla sig för skratt även om leendet i mungipan kompletteras av gråten i halsen på grund av ren utmattning)

Tur att han är så söt.

Publicerat: 2012-05-19 @ 15:21:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!