Horisonten

Jag kanske verkade lite deppig igår. Så är dock inte fallet på det stora hela. Vet ni varför? Bland annat för att jag ganska så snart kommer att befinna mig här. I lugn och ro i en skön solstol. Eller möjligen inte alls i sådan lugn och ro utan snarare jagandes en vild 1½-åring. Men vad tusan. Jag ska jaga efter honom i solen, i bikini, vid poolen. Och inte en endaste måltid ska jag behöva bekymra mig om. Och inte en endaste städnerv ska behöva rycka. På en hel vecka.
 
Bild från Solresor.se
Publicerat: 2012-06-20 @ 20:14:37


1 kommentarer
Postat av: Elinor

ÅH MEN FY SJUTTON vad avis jag blir!!!

Ja, jag såg att du fått gå igenom en del. Lider verkligen med dig. Uscha.

Ja, visst är det så. Jag har jobbat heltid i ett halvår nu. Det var skönt att komma tillbaka men jag saknade Matilda fruktansvärt mkt i början! Men ÅH vad skönt det var att få 1 timmas helt ostörd lunch!!

Matilda ska också börja på förskola i höst, i augusti. Ska bli spännande! Just nu är ju Robert hemma och roddar. Men jag kommer att ta inskolningen under semestern. Lite nervöst men samtidigt känns det ganska skönt att komma igång med det riktiga livet. Hur känner du? Ska du sköta inskolningen?

Kraaaam på dig!

2012-06-25 - 14:29:18 | URL: http://theredishfox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!