Påskat

Shit vad dålig jag blivit på att uppdatera. Skärpning på mig!

Har haft fullt upp med att besöka P:s gamla farmor i Dalarna, hälsa på 1-månaders bebis (han som lyckades missa skottdagen med en dag), hänga i trädgården (enda tills det blev höst igen), fira påsk med min familj men utan en av de viktiga beståndsdelarna (jävla skitcancer!), köpa moppe (!), leka på öppna förskolan, fått den äran att få sova med endast min stora älskling som sällskap i sängen en hel natt (den lilla älsklingen sov bredvid i sin säng från 20 till 07:20), vara vaken med ledsen kille mellan klockan 1 och 4 en annan natt (kontraster får en att njuta mer av det goda så varför inte liksom?), sjunga imse vimse och lilla snigel som om jag hade en repeatknapp (när Alvin vill höra spindeln försöker han klättra upp för trån med händerna och när han vill höra snigeln pekar han med fingret och säger akta) och sen allt annat vanligt som alltid ska hinnas med. Jobb, blöjbyten, handling, duscha, hundpromenader och sånt. Och jo, så har jag faktiskt fortsatt med min träning. 6 dagar i veckan sen jag började. Ganska imponerad faktiskt. Magen är fortfarande lika dallrig men jag orkar mer så jag antar att det ger något även om jag hade hoppats på snabbare mirakel.

Publicerat: 2012-04-10 @ 19:49:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!