Puss

Att jag har världens sötaste son, det visste jag i och för sig redan. Men nu har han faktiskt lyckats bli ännu sötare. Han har lärt sig att pussas. Typ. När han se mig och P pussas vill han göra likadant. Så om jag först pussar P och sen vänder mig mot Alvin lutar han sig fram och pussas. Och sen vill han pussa pappa och sen mamma igen och så håller det på. Lite blötare pussar än vad man är van vid kanske och om näsan hamnar emellan kan det hända att han försöker ta en liten tugga av den, men ändå. Det är ju ändå världens goaste pussar. Älsklingsungen.

Idag fick han smaka ett äpple från trädgården. Det var tydligen himla gott. Själv tyckte jag det var ganska surt men Alvin tuggade med god aptit. Hela äpplet in i munnen liksom. Inte på en gång så klart men han fick hela och åt som en vuxen (en något kladdig vuxen). Om jag inte hade städat undan min sladd från soffbordet för att allt har blivit tvunget att städas undan för att undvika att bli farliga leksaker så hade ni fått se en bild på äppelätandet. Nu får ni inte det för jag är för söndagslat för att resa mig och gå bort till skåpet. Men kanske en annan dag. Tillsvidare kan ni få njuta av sötnöten på skogspromenad.

Publicerat: 2011-09-04 @ 21:30:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!