Tandkläckning pågår

Lite trötthet idag trots natt i gästrummet. Igår var jag på partaj. Avslutning och prisutdelning med korpen. Vi kom ungefär så sist som man kan komma men vi hade kul ändå. Det blev inte jättesent eller vilt men när man inte kommer i säng förens halv 2 och den inbyggda väckarklockan säger god morgon vid 8 är man inte utvilad trots en ostörd natt. Det är trist men jag verkar helt förlorat förmågan att sova på morgonen hur mycket jag än skulle behöva det. Tror jag får önska mig en natt i gästrummet en vanlig natt med tidigare sänggång. Nu vet vi i alla fall att grabbarna klarar sig bra ensamma en natt och jag saknade troligen dem mer än tvärtom.

Idag har vi varit på dop, Alvin briljerade med sin gång och sina billjud. Polaren och dopbarnet hängde inte med men verkade nöjd ändå och det borde han vara. Det var en fin och trevlig dag.

Har idag upptäckt minst 2, kanske 3, nästan färdigkläckta tänder i Alvins mun. Förklarar kanske den värdelösa sömnsituationen senaste veckan.

Nu väntar jag på att ugnen ska göra det sista med steken (!) och potatisen medan älsklingen nattar lilla älsklingen. Sen kan lördagskvällen börja!

Publicerat: 2011-10-22 @ 20:07:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!