Poker, röda naglar och lite bubbel

Vi har precis lämnat sonen hos farmor och farfar och jag sitter nyduschad i soffan och väntar på att nagellacket ska torka. Av någon anledning känns det som om jag måste skriva väldigt försöiktigt för att inte smeta ut det(vilket jag är något av en expert på) men egentligen skriver man väl aldrig med uppsidan av naglarna så jag tror egentligen inte det är någon fara (vilket kan vara anledningen till att jag sällan lyckas hålla naglarna fina medans de torkar). Tur det inte är var dag man ska göra sig fin. Älsklingen står i duschen och jag måste säga att det känns väldigt tomt utan Alvin här hemma men han har säkert roligare just nu än vad han skulle haft tittandes på mig och mitt lack. Vi ska på pokerfest. Exakt vad det innebär är lite oklart men temat är 20-talets gangsters och idag har viss rekvisista inhandlats. Ska bli riktigt skoj. Och så ser jag riktigt mycket fram emot morgondagens sovmorgon.

Nu ska jag förstöra nagellacket och försöka måla på ett lager till.

Ha en skön lördagskväll!

Publicerat: 2011-10-01 @ 17:37:18


1 kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Åh vad härligt det låter!! Våra vänner ska få passa matilda så ska rob å jag ut å äta å sooova en hel natt å morgon!! Längtar så. Vet inte vilken helg d blir bara. :) hoppas att ni får riktigt kul!! Sov gott!

2011-10-01 - 21:05:54 | URL: http://theredishfox.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!