Leksaksplan

Det var inget stort plan jag åkte hem med idag. Ungefär som ett leksaksplan såg det ut. Och vid ombordstigning bjöds det på godis och öronproppar. Och de behövdes. Men smidigt ändå. Mindre än 2 timmar efter att jag satt på utbildning i Jönköping satt jag på vardagsrumsgolvet och lekte med Alvin. Alvin som går allt mer, försöker (och lyckas) klappa händerna, fullkomligt älskar att jaga hunden och att själv bli jagad av sin pappa och som använder precis allt som låtsas telefon. Och som just i detta nu ligger bredvid mig i soffan och sover (på min bortdomnade vänster arm) eftersom han skriker i panik om man försöker lägga honom i hans säng eller vagn(varför?). Och som är helt galet söt så det är förlåtet att kvällar och nätter på sistone varit rätt besvärliga och då jämför jag ändå inte med de direkt bästa av nätter. Men jag lever på hoppet. I natt kommer vändningen. Eller i alla fall snart.

Dagens plan, 18 platser litet:

Publicerat: 2011-10-19 @ 23:11:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!